mandag 15. juni 2009

Swaziland og sommer

Det begynner å bli sommer, og i helga var jeg på infohelg for kommende UWC-studenter. Det var utrolig lærerikt og gøy! Jeg fikk møtt tidligere elever ved Waterford, i tillegg til Yulai og Jens som jeg drar sammen med til Swaziland med meg i januar. Jeg er så utrolig glad for at jeg har fått denne muligheten, og håper virkelig det kommer til å bli fantastisk! Skulle bare ønske det ikke var så lenge til avreise... For øyeblikket jobber jeg med å få en jobb til høsten slik at jeg kan tjene inn litt penger til reising Afrika :)

Skola her i Trysil er også egentlig over. Jeg har fått fri fra alle timer denne uka, og mangler bare en avslutningsfrokost med klassa i morgen. Egentlig vil jeg ikke ha ferie. Jeg har ingen spesielle planer for sommeren (første sommeren det har hendt), annet enn å jobbe. At det blir ferie innebærer også at jeg må flytte fra Trysil tilbake til Rena. Det er selvfølgelig kjempekos og veldig avslappende, men jeg må snart begynne å pakke og rydde ut av hybelen! Og jeg vil ikke dra fra alle de fantastiske menneskene i Trysil. Men jeg kommer heldigvis tilbake til høsten. Gleder meg allerede!

Ingen kommentarer: