fredag 9. april 2010

Snart ferie!

Snart er første termin over! Skummelt! Tiden flyr! Og ettersom vi nettopp kom hjem fra påskeferie går i grunn alle rundt i sin egen verden og drømmer om mer ferie. I påsken så dro Irina, Margaret og jeg til Lidwala backpacker i Ezulwini, ikke så langt fra her. Var godt å komme seg litt bort fra campus og slappe av. Vi gjorde i grunn ikke så mye, men vi blant annet grilla med mine link parents, var i Mlilwane Game Reserve (hihii, vi gikk en tur inni der og vi så flodhest, krokodille, antilope, vannbøffalo, flere forskjellige svinedyr og noe rom ligna på hjort og noe mer!) og var på marked. Så det var flott :)

Har ikke så mye tid til å skrive nå! Har snart engelsk. Fikk forresten terminkarakterer i dag, trodde jeg sku stryke i minst ett fag (i alle fall fysikk, har strøket på alle prøvene) men jeg stod i alt! Så det gjorde meg litt glad :) Men tror kanskje jeg skal jobbe mer med lekser neste termin … heh.

3 kommentarer:

Live sa...

Heii! :) Jeg har kommet inn på Swaziland og lurte på om du hadde hatt mulighet til å svare på noen spørsmål... Hvis du har noe tid en gang. Er litt i sjokk akkurat nå, åpnet akkurat konvolutten..

Jenny sa...

Hei!
Jeg har også kommet inn, og jeg er kjempespent! Akkurat som Live har jeg en del spørsmål, og jeg har lagt til på face :-)

Ane sa...

Spør i veg! Gleder meg masse til å se dere :)