torsdag 21. oktober 2010

Eksamenstid

Yess! Jeg er ferdig med fire av fem eksamener! Og du aner ikke hvor avslappa jeg er akkurat nå. Matte er på tirsdag så har fortsatt tid til å øve, og litt tid til å slappe av. Jeg kom meg til slutt levende gjennom psykologi, engelsk og fysikk, etter å ha repetert fra 8 om morgenen til 10 på kvelden (men noen korte matpauser) i en hel uke. Får bare vente å se om jeg stod. Psykologieksamen i dag var dødelig. 35 grader ute gjør det ganske hett inni gymsalen, og med plastikkstoler oppå det hele gjorde det i tillegg deilig og klamt. I tillegg har jeg vært og heldig og fått influensa/forkjølelse oppi det hele, men det går mot bedre stunder nå. Og det er bare 6 uker til jeg er tilbake i Norge igjen, tiden går skremmende fort…

Å gå til mine link parents forrige helg var forresten utrolig deilig. Ble mye jobbing med skole, men var godt å være i et annet miljø, ha god mat, dobbeltseng, ikke trenge å klatre opp for å legge meg og lage min egen frokost når jeg følte for det. :)

Ingen kommentarer: