onsdag 11. februar 2009

Aktivitetsdag

I dag vekka Anja meg fem på halv åtte, og fem over halv fant jeg ut at jeg kanskje jeg skulle gå på badet siden jeg faktisk skulle rekke en buss i dag!

Jeg rullet meg ut av senga og kjente at det ikke var like kaldt i rommet som det pleier å være. Fint, tenkte jeg, da er det vel mildere ute i dag. Fornøyd (jada, så fornøyd det er mulig å bli når man egentlig vil ligge i den varme senga si og sove videre), fant jeg veien til badet og tilbake igjen. Jeg begynte å kle på meg, og kom på at det kanskje kunne være interessant og faktisk vite hvor kaldt det var ute. Gradestokken fra stuevinduet viste -28! Dermed løp jeg inn på rommet igjen for å sjekke temperaturene i fjellet på dataen, heldigvis ikke så ille.

Halv ni gikk Anja og jeg mot bussen, pakka inn i dobbelt og trippelt med ull. Forløpig gikk det fint. Rundt halv ti var vi oppe i fjellet og klare til å kjøre. Litt kaldt i fjellekspressen, og vi (Anja, Silje, Jarl Emil, Kristine, Mikael og jeg) fant ut at vi skulle oppsøke sola ved Skihytta. Der var det helt fantastisk! Masse sol og igrunn perfekt temperatur og føre.

Etter litt mer kjøring og pause på Skihytta dro Anja for å finne Malin mens vi andre koste oss i Fageråsen før vi fant igjen de andre på Knettsetra. Resten av dagen gikk ut på å kjøre på det herlige føret i det herlige været fram til Malin dro hjem, Mikael dro til Hamar og Silje, Anja og Kristine stakk for å ha tysk. Jarl Emil og jeg kjørte litt til, men etterhvert var jeg trøtt og sliten og ble kald, og dro derfor hjem. Da var det utrolig deilig med en lang, varm dusj!

Legger til litt bilder tatt med mobilen fra i dag:

Mikael med sin litt harry hjelm.

Silje har lange bein.

Se så søt!

Ingen kommentarer: