søndag 1. februar 2009

Vaskedag med peiskos

I dag har jeg vært kjempeflink! Først spiste jeg en deeilig frokost bestående av to rista brødskiver nugatti og banan ! Til drakk jeg Tropicanajuice (antagelig en verdens beste juice du får kjøpt på kartong i butikken).


Etterpå var der klart for det store vaskeprosjektet. Jeg begynte å vaske badet, som var utrolig ekkelt og trengte en ordentlig grundig vask! Og det føler jeg den burde være enig i at den fikk. Etter å ha brukt over en time der angrep jeg rommet. Jeg rydda, tørka støv, støvsugde og vaska, for så til slutt å skifte sengetøy. Så nå sitter jeg i grunn med en ganskse god følelse.

Siden det for tiden er rundt -25 ute merkes det ganske godt på en hybel med kun en liten dårlig ovn i hvert rom. I går var det 13 grader, og i dag 14 grader på rommet til Anja. Det er ganske kaldt. Derfor gikk vi opp til Anne-Lise og spurte om hun hadde en ekstra ovn vi kunne låne, i stedet fikk vi en vedsekk som nå brenner godt i peisen vår. Så i mårra blir det innkjøp av pølser og marshmallows!







Anja viser stolt fram peisen! Er den ikke fin?


Og forresten! Det er bare 12 dager til Anja og jeg befinner oss i Tyskland på veit til Alpene!

Ingen kommentarer: