lørdag 18. april 2009

Veit du ikke hva du skal gjøre?

Dreiv å snakka med Anja på msn og hun lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa at jeg vurderte å legge meg, det skulle jeg ikke gjort..

Ane sa:
ikke noo
vurderer å legge meg : )
kanskje : )

Anja : } sier:
LEGGE DEG?!?!?!
jeg stemmer for: NEI!

Ane sier:
jommen jeg kjenner jeg er litt trøtt, og da er det så godt å legge seg
kom med et bedre forslag kanskje?

Anja : } sier:
er det et bedre forslag?
ja jeg har bedre forslag tenk!
FORSLAG:
- vær snill med meg og lag noe til meg
- masser meg
- tegn med meg
- se på film med meg
- vær med meg
- meg meg meg
- ost
- eple
- mat
- drikke
- lekser
- rydde
- vaske
­- lese bok
- meg meg meg
- meg
- bade med meg
- skrive et brev til meg
- spise is med meg
- lage is til meg
- hente is til meg
- lage dikt til meg
- meg meg meg
- meg
- meg
- prøv å viske ut hele pulten din
- strikk en bukse
- klipp høl ved puppen i alle t-skjortene dine sånn at du kan vise fram de fancy bh-ene dine
- spill spill med meg
- spis et egg
- finn en fin sang
- gå og plukk steiner
- løp til statoil og tilbake
- ost
- eple
- meg


... og, vi er ikke en smule selvgode, er vi vel?

Legger ved et bilde av Anjakjære og jeg :) Det er tatt av Ingeborg, credit til henne!

Ingen kommentarer: