lørdag 20. februar 2010

Åh, jeg hadde sortert ut masse bilder og sånt som jeg skulle laste opp, men neida. Når jeg trykker på knappen for å bla igjennom hvilke bilder jeg vil laste opp så lukker hele browseren seg... Og nei, jeg har ikke bare prøvd en gang, jeg har prøvd flere ganger denne uka. Jeg prøver å laste opp på facebook nå, men det ser ikke ut til å være så enkelt.

Nå er det i allefall helg. Noe som på en måte er deilig, men også på en annen måte begtyr lekser. Men neste helg er det mid-term break! Og jeg skal til Mozambique! Hurra! Gleder meg :)

Det er en stund siden jeg har skrevet nå, men jeg tror heller ikke det har skjedd så mye spennende. Været er for det meste varmt (hadde to dager med regn uten torden denne uka, noe som betydde hoppe i vanndammer, rulle rundt og svømme på fotballbana, mye latter og glede), skola er mye jobb, folkene er unike, livet er bra. Se opp for bilder på facebook de nærmeste dagene (eller ukene, aner ikke hvor lang tid dette kan ta).

Ingen kommentarer: