torsdag 29. juli 2010

Wilderness leadership trails

Jeg regner med at det er på tide med oppdatering på hvordan den fantastiske uka i villmarka var. Det var en helt utrolig opplevelse, men jeg tenkte jeg kunne legge ut det jeg skreiv i løpet av turen. Det er like mye for meg selv som for andre, så det er antagelig noe unødvendig informasjon.

Søndag 11. juli 2010
Dagen starta tidlig. Måtte opp kvart over seks for å pakke ferdig og gjøre meg klar for frokost og avreise. Folka fra den engelske skola, Marlborough College, virker hyggelige, men jeg er litt småredd siden vi skal dele inn i to grupper, og det blir tre fra Waterford på en ene gruppa og tre på den andre, så får håpe jeg kommer godt over ens med de fra Marlborough. Etter en 4-5 timers busstur kom vi fram til et lite idyllisk backpackerlignende sted midt i skogen en kort gåtur fra det Indiske hav, derfor ble det vassing i bølgene. Bading var ikke lov på grunn av fare for hai. Før middag måtte vi levere inn alle iPoder, klokker, telefoner og slike ting som ikke skulle være med på turen.

Senere på kvelden dro vi til en pub for å se på noe som viste seg å være verdens kjedeligste finalekamp i fotballvms historie. Det eneste som holdt min oppmerksomhet var de gule og det ene røde kortet. Da vi kom tilbake fikk vi vite gruppene vi skulle splittes inn i:

Første gruppe:
Ian (vakt)
Sipho (hjelpevakt)
Tony/Tiger (pensjonert lærer Marlborough)
Bess (”lærer” Marlborough)
Will (Marlborough)
Georgia (Marlborough)
Tim (Marlborough)
Ruben (Marlborough)
William (Waterford)
Meg

Andre gruppe:
Paul (vakt
Manhla (hjelpevakt)
Larry (lærer Marlborough)
Carla (lærere Waterford)
Ed (Marlborough)
Matt (Marlborough)
Will (Marlborough)
Sara (Waterford)
André (Waterford)
Nkosiphile (Waterford)

Tror det kommer til å bli veldig bra, jeg hadde i grunn blitt fornøyd med alle.

Ingen kommentarer: