fredag 9. juli 2010

Grahamstown

Forrige uke dro jeg og nesten 50 andre elever fra skola på National Arts Festival i Grahamstown i Sør-Afrika! Det innebar 10 herlige dager med fantastiske mennesker, teater, underholdning, lite soving, lite spising, masse liv og stemning, ny inspirasjon, nærmere vennskap, nye folk, mye latter og glede, world cup og mye mer jeg kunne ramsa opp i evigheter! En helt utrolig intens opplevelse som jeg mer enn gjerne vil repetere :)

På søndag drar jeg på wilderness leadership trial i et naturreservat i Sør-Afrika sammen med fire andre fra Waterford og sju fra en internatskole i England. Så vidt jeg har skjønt skal vi traske rundt i en uke, sove under åpen himmel (dvs uten telt), unngå å bli spist opp av de fem store eller andre farlige dyr og bare ha med oss et begrenset utstyr. Og ettersom det er midtvinter her nede for øyeblikket kommer det til å bli ganske kaldt... Meen jeg er klar! Gleder meg utrolig masse.

Ingen kommentarer: